YMR Track Club

Uppdrag: Berätta en story om vad som händer bakom glasögonen

YMR Track Club ville berätta om alla nyanser av framgång, och att den inte alltid är rak eller enkel. Med fokus att lyfta deras nya kollektion av solglasögon. Vi valde att göra det i alla våra format genom rörligt, foto, podd och SoMe.

Partner
YMR Track Club

Period
April - Juni 2024

Aktivering
Fokus på Glasögonkollektion för YMR Track Club

Innehåll
Rörligt, Foto, SoMe, Podd.

Exempel från aktiveringen

  • Foto

    Foto till SoMe, kampanj och webb.

  • Podd

    Intervju med Peter Häggström Lindecrantz, tävlingar och tester av glasögonen.

  • SoMe

    Inlägg och reels från starten i maj till avslutning på Stockholm Marathon i juni med högt engagemang.

Låt oss göra magi tillsammans!

Lämna dina uppgifter så bollar vi och hittar något kul att hitta på tillsammans.