YMR Track Club
Uppdrag: Berätta en story om vad som händer bakom glasögonen
YMR Track Club ville berätta om alla nyanser av framgång, och att den inte alltid är rak eller enkel. Med fokus att lyfta deras nya kollektion av solglasögon. Vi valde att göra det i alla våra format genom rörligt, foto, podd och SoMe.
Partner
YMR Track Club
Period
April - Juni 2024
Aktivering
Fokus på Glasögonkollektion för YMR Track Club
Innehåll
Rörligt, Foto, SoMe, Podd.
Exempel från aktiveringen
-
Foto
Foto till SoMe, kampanj och webb.
-
Podd
Intervju med Peter Häggström Lindecrantz, tävlingar och tester av glasögonen.
-
SoMe
Inlägg och reels från starten i maj till avslutning på Stockholm Marathon i juni med högt engagemang.
Låt oss göra magi tillsammans!
Lämna dina uppgifter så bollar vi och hittar något kul att hitta på tillsammans.